Dat zegt Robert Tijdhof van Callvoip in Groningen. Het bedrijf is al vele jaren gespecialiseerd in online bellen en biedt professionele telefonieoplossingen voor de zakelijke markt. Daarbij staat het leveren van maatwerkcommunicatie voorop, afgestemd op de specifieke wensen van de klant, want dat is waar elke ZZP-er en MKB-ondernemer naar op zoek is.
Telefonie via internet is niet meer weg te denken. Callvoip was één van de eerste bedrijven in ons land die deze manier van telefoneren aanbood enzich daarin specialiseerde. En daar profiteren inmiddels elke dag duizenden bedrijven van. Optimale bereikbaarheid, maar ook zélf bepalenwanneer en hoe je bereikbaar wilt zijn: dát is wat ondernemers willen. Callvoip maakt het de klant wat dat betreft heel gemakkelijk met inmiddels de nieuwste generatie online telefooncentrale die onder de naam Simmpl op de markt is gebracht. Tijdhof:„ Simmpl is een revolutionairetelefooncentrale met een ongekend bedieningsgemak. Het overtreft telkens weer de verwachtingen van klanten, precies zoals wij het voor ogen hadden.”
„Met Simmpl kun je de kwaliteit van de dienstverlening verbeteren”, voegt collega Marieke Timmer toe. “Zo kun je via een slim keuzemenu iedere beller direct met de juiste afdeling verbinden, kun je ingesproken voicemails automatisch op je email ontvangen, kun je digitaal faxen ontvangen en versturen, kun je bepalen welke telefoons moeten rinkelen en in welke volgorde, kun je met een druk op de knop een doorschakeling activeren en ook vast-mobiel integratie behoort tot de mogelijkheden. Kortom, je kunt op allerlei manieren integreren en koppelen maar bovenal: je kunt het allemaal eenvoudig zelf doen.”
„Simmpl is ontwikkeld op basis van de ervaringen van klanten”, aldus Tijdhof. „Het gaat om logica, telefoneren moet gemakkelijk zijn, de klant is niet geïnteresseerd in techniek maar wel in de praktische vertaling hiervan. Hij wil de functionaliteiten die interessant zijn voor zijn bedrijf kunnen toepassen. Zo hebben wij bijvoorbeeld veel klanten in de zorg waar bereikbaarheid uitermate belangrijk is. Op basis van die ervaringen kunnen wij elke klant helpen aan de beste oplossing; integratie en innovatiezijn daarbij de sleutelwoorden. We zien dit terug bij innovatieve vast-mobiel toepassingen en efficiënte koppelingen met bedrijfssoftware.”
„We beschikken over een prachtige roadmap met bijvoorbeeld chat- en videofunctionaliteit. Maar dit jaar is de uitfasering van ISDN actueel.Overstappen van ISDN naar Callvoip kan eenvoudig en gebeurt op grote schaal”, zegt Timmer. En dat is nodig ook, want vanaf september dit jaar gaat ISDN verdwijnen en moeten bedrijven op zoek naar een alternatief,zoals Callvoip. „Vraag je af wat je hebt, wat je wilt houden en wat je in de toekomst nodig hebt”, legt Timmer uit. „Wij laten graag zien wat demogelijkheden zijn en komen met oplossingen, zodat de ondernemer kan profiteren van de nieuwste techniek.”
www.callvoiptelefonie.nl