‘Persoonlijk contact is nieuwerwets’

‘Persoonlijk contact is nieuwerwets’

‘Persoonlijk contact is nieuwerwets’

Hij heeft niet de behoefte met zijn site boven in de Google-ranking te staan, Aise de Groot van BeSalesWise vindt liever zelf z’n klanten. Hij gelooft in duurzame klantrelaties en bij iedere training geldt: jezelf zijn en mogen blijven, de kracht van persoonlijk contact en de juiste motivatie.

NOORDZ BRANDED

„Ik heb de leukste aspecten uit mijn werk verzameld en daar help ik nu organisaties en mensen mee.” Aise de Groot van BeSalesWise ondersteunt bedrijven en organisaties in het verbeteren van ‘sales & business’. Hij werkt vanuit het Noorden samen met het Amsterdamse Bureau Spraakwater, dat zich met name richt op training van communicatieve vaardigheden.

„Ik vind het mooi mensen te helpen bij hun persoonlijke ontwikkeling, voor groepen mensen te staan, gespreksleider of dagvoorzitter te zijn, bedrijven te ondersteunen bij teambuilding, accountmanagement, verkoopverbetering, bij klant- en probleemoplossingen en bij verbetering van hun communicatie.” De basis is z’n commerciële en brede ervaring in tal van (internationale) management en directiefuncties bij onder meer Neopost, M&G Group en Accell, een rustige uitstraling en z’n overtuiging mensen te respecteren. Wat onderscheidt hem?

„Ga mee in het ritme van mensen, heb respect voor elkaar. Dat is de basis om te werken en te leven. Daarom doorgrond ik de bedrijven waar ik mee samenwerk en zorg ik er voor uitgebreid kennis te maken met de mensen van een bedrijf. Ik kijk vanuit de strategie en verdiep me in af- delingen, de mensen en hun werk, ik ga mee het veld in om hen en hun klanten te leren kennen, te kijken wat er speelt. Daarna kijk ik hoe we verder gaan. Doelstellingen formuleren en met praktijkcases die bij het bedrijf passen aan de slag gaan, ik maak programma’s op maat.”

„De mindset om mee te gaan in training en coaching is belangrijk, want als het buikgevoel niet goed is, heeft praten geen zin. Het draait altijd om persoonlijk contact, net als mijn overtuiging dat mensen zichzelf mogen zijn en blijven. Neem de tijd voor elkaar. Ja, het zijn soms bijna tegeltjeswijsheden en daarom werk ik daar letterlijk mee; vat eens samen wat jou of jullie drijfveer is, wat past bij jou? Ik wil mensen aan het denken zetten en laten ervaren dat trainen leuk is. Samen de uitdaging aangaan en ergens naar toe werken.”

aisedegroot@besaleswise.com
www.besaleswise.com

Geplaatst op: 20 december 2017

[GA TERUG]

Geef uw reactie:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *