MKB Ondernemersavond in teken van Top Dutch - Tesla Campagne

MKB Ondernemersavond in teken van Top Dutch – Tesla Campagne

MKB Ondernemersavond in teken van Top Dutch – Tesla Campagne

De derde MKB Ondernemersavond van dit jaar, gepland op 3 oktober, staat volledig in het teken van Top Dutch. De avond, genaamd ‘Behind the Scenes bij de Top Dutch – Tesla Campagne’ geeft een inkijk in hoe de campagne om de nieuwe Tesla-fabriek naar Noord-Nederland te halen dit deel van Nederland wereldwijd op de kaart zette.

Top Dutch

Het begon met een oproep van Tesla om een Gigafactory in Europa te bouwen. Noord-Nederland was geïnteresseerd en pakte de handschoen op. Het resultaat: een campagne die de regio wereldwijd op de kaart zette. Het voornaamste doel: Noord-Nederland in de kijker spelen bij zoveel mogelijk beslissers en beïnvloeders rondom Tesla én om duidelijk te maken dat er maar één plek is waar de Gigafactory zou moeten komen te staan…. Noord-Nederland. Een website, filmpje, Twitter-actie; het maakte allemaal deel uit van de campagne.

Achter de schermen tijdens de MKB Ondernemersavond

Tijdens deze MKB Ondernemersavond word je meegenomen in hoe deze Tesla Campagne tot stand is gekomen, wat de rol van de politiek was en uiteraard de invloed van lokale ondernemers. Je krijgt inzicht in hoe deze relatief korte campagne wereldwijde betekenis heeft gekregen en op welke manier dit van invloed is op de beslissing die door Tesla genomen zal worden.

Tevens wordt er stilgestaan bij Noord-Nederland als regio met veel potentie en mogelijkheden, met de kennis en kunde waar we samen over beschikken én hoe we die samen nog verder kunnen uitdiepen. Hoe ondernemerschap hierin een belangrijke rol heeft en dat het allemaal begint bij …. jou!

Meer informatie over deze avond en aanmelden kan via de website van de MKB Ondernemersavond.

Bron: MKB Ondernemersavond

Geplaatst op: 11 september 2017

[GA TERUG]

Geef uw reactie:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *